Kasutustingimused

  1. Üldtingimused
    1. German Juveelisalongi ehete e-pood müüb ehteid (edaspidi Kaup).
    2. Käesolevad kasutustingimused kehtivad kohustuste-õigussuhetele kliendi (edaspidi Klient) ja e-poe www.juveelisalong.ee (edaspidi e-pood) omanikule German Silver OÜ (edaspidi Müüja) vahel Kaupade ostmisel.
    3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad internetipoest Kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi kehtivad seadused.
    4. Müüja andmed: German Silver OÜ, registrikood 10638689.
  1. Hinnad
    1. Kõik e-poes toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
    2. Kaupade hind kehtib tellimuse tegemise hetkest kuni maksetähtaja lõppemiseni. Kui Müüja muudab Kaupade hinda pärast tellimuse esitamist, kuid enne maksetähtaja lõppemist, kohustub Klient tasuma tellimuse esitamise hetkel kehtinud hinda.
    3. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes müüdavate Kaupade hindu.
    4. Müüja ei vastuta Klientide asukohariigis kehtivate maksude, tasude ja deklaratsioonide (sh võimalike tollimaksude ja deklaratsioonide) tasumise eest.
  1. Kaup
    1. E-poes kuvatavad Kaubad on üldjuhul laos olemas. Näidatud Kaubade kättesaadavus võib olla vigane seoses võimalike tehniliste probleemidega e-poe programmides.
    2. Kui Klient esitab tellimuse, kuid selgub, et Kaup ei ole laos, ei saa e-pood seda tellimust täita. Sellisel juhul võtab e-poe töötaja Kliendiga ühendust ja pakub asenduskaupa, võimalikku uut tarneaega või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.
    3. E-poes kuvatavad Kauba fotod on illustratiivsed ja võivad vähesel määral erineda Kauba tegelikust välimusest.
  1. Ostmine
    1. Klient valib e-poes soovitud Kauba ja lisab selle ostukorvi, klõpsates nupul «Lisa ostukorvi».
    2. Tellimuse esitamiseks tuleb ostukorvis klõpsata nupul «Jätka maksmist», seejärel suunatakse Klient tellimisvormi lehele. Pärast vajalike andmete sisestamist tasub Klient Kauba pangalingi kaudu ja kinnitab tellimuse, klõpsates nupul «Tagasi müüja juurde».
    3. Pärast Kauba tasumist saadab e-pood Kliendile tellimuse kinnituse e-posti teel.
    4. Tellimus kinnitatakse, kui Kliendi tasutud summa on laekunud Müüja kontole.
    5. Pärast tellimuse kinnitamist saab Klient Kauba kätte posti teel või aadressil Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415, Eesti, Ülemiste kaubanduskeskuse esimesel korrusel, German Juveelisalongi poes.
    6. Õigeaegselt tasumata tellimused tühistatakse.
    7. Tellimuse täitmiseks kohustub Klient ostu vormistamisel esitama vajalikud ja õiged andmed.
    8. Müüja ei vastuta tellimuse täitmata jätmise eest Kliendi esitatud ebaõigete andmete tõttu ega nendega seotud tagajärgede eest.
  1. Kohaletoimetamine
    1. Kauba saab tellida e-poest nii Eesti Vabariigi aadressile kui ka välisriiki.
    2. Ostu sooritamisel saab Klient valida endale sobivaima kohaletoimetamise viisi. Transpordikulu tasub Klient, kui Müüja ei ole määranud teisiti.
    3. Klient peab säilitama Kauba pakendi, hinnasildi ja turvaelemendi (sildi) kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni.
    4. Enne tellimuse vormistamist peab Klient kontrollima esitatud kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi Kaupade kohaletoimetamisel.
    5. Müüja ei vastuta Kaupade kohaletoimetamisega seotud viivituste ja arusaamatuste eest, kui viivitus või arusaamatus on põhjustatud Kliendi tellimuse esitamisel esitatud ebatäpsetest või valedest andmetest.
    6. Kui Kliendile kulleriga tarnitud pakk on kahjustatud või avatud, peab Klient sellest viivitamatult teavitama kullerit ja fikseerima kahjustuse või avamise. Kahjustatud või avatud pakendi võib Klient viivitamatult saata kulleriga tagasi. Kui Klient soovib avada kahjustatud pakendi, et veenduda toote seisukorras ja vajaduses see tagastada, või nõustub avatud pakendi vastuvõtmisega, vormistavad kuller ja Klient kirjalikult ja allkirjastavad teate, milles märgitakse pakendi ja Kauba kahjustused.
    7. Kahjustatud Kaubast või pakendist teavitab Klient Müüjat viivitamatult, saates vastavasisulise e-kirja aadressile info@juveelisalong.ee. Kiri peab sisaldama fotosid kahjustatud Kaubast ja pakendist ning Kliendi ja kulleri allkirjastatud teavitust pakendi ja/või Kauba kahjustuste kohta.
    8. Rahvusvaheline tellimus antakse kullerile üle pärast tellimuse kinnitamist hiljemalt tööpäeva kella 12.00-ks (Kesk-Euroopa aja järgi).
    9. Eesti-sisesed saadetised jõuavad määratud sihtkohta tavaliselt 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Tarned väljaspool Eestit toimuvad 7 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel võib e-pood tarnida Kaupa kuni 45 kalendripäeva jooksul.
  1. Tagastamisõigus
    1. Kliendil on õigus 14 päeva jooksul tellitud Kaup tagastada või vahetada teise samas hinnaklassis oleva Kauba vastu. Tagastamistähtaeg algab Kauba kättesaamisest.
    2. Kui Kliendi tagastatava Kauba hind on väiksem kui uue asendatava Kauba hind, väljastab Müüja Kliendile hinnavahe kompenseerimiseks kinkekaardi. Hinnavahe ei tagastata sularahas ega ülekandega.
    3. Kui Kliendi tagastatava Kauba hind on suurem kui uue asendatava Kauba hind, peab Klient viivitamatult hinnavahe tasuma.
    4. Tellimuse tagastamiseks peab Klient saatma tagastamistaotluse, mille Müüja aktsepteerib, aadressile info@juveelisalong.ee.
    5. Tagastatav või vahetatav Kaup tagastatakse Müüjale samal viisil, nagu see tarniti, või Goldsmithi juveelipoodi aadressil Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415, Eesti, Ülemiste kaubanduskeskuse esimesel korrusel.
    6. Klient kohustub Kauba Müüjale tagastama 14 päeva jooksul alates tagastustaotluse saamisest.
    7. Müüja tagastab Kliendile Kauba eest saadud raha hiljemalt 14 päeva jooksul pärast tagastustaotluse saamist, kuid mitte enne, kui tagastatud Kaubad on Müüjale jõudnud ja Müüja on veendunud, et Kaup vastab kõikidele nõuetele.
    8. Kliendilt saadud tasu Kauba eest tagastatakse samale pangakontole, kust Kaubad tasuti.
    9. Kui Klient tasus Kauba kinkekaardiga, väljastatakse talle uus kinkekaart vastava nimiväärtusega.
    10. Tagastatav või vahetatav Kaup ei tohi olla kasutatud, kahjustatud, määrdunud ega muude kasutusjälgedega. Koos Kaubaga peab Klient tagastama pakendi, hinnasildi ja kõik pakendis olevad elemendid. Toodet loetakse kasutatuks, kui sellelt on eemaldatud või kahjustatud turvaelement.
    11. Kaup ei kuulu tagastamisele ega vahetamisele, kui see on valmistatud eritellimusel, graveeritud Müüja poolt või muudetud (näiteks graveerimine, vääriskivide vahetamine, suuruse või kinnitusvahendi muutmine).
    12. Lepingu ülesütlemisel tasub Klient Kauba tagastamisega seotud kulud, kui Müüja ei ole määranud teisiti.
  1. Nõuete esitamine
    1. E-poes müüdavatele Kaupadele kehtib 2-aastane nõuete esitamise tähtaeg.
    2. Puuete ilmnemisel tuleb sellest Müüjat teavitada kahe kuu jooksul pärast puuduse avastamist, saates e-kirja aadressile store@goldsmith.ee.
    3. Kui selgub, et e-poest ostetud Kaubal on tootmisdefekt, on Müüja kohustatud selle asendama või parandama. Kui Kaupa ei ole võimalik asendada või parandada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügilepinguga seotud kulud.
    4. Kui Kaup ei vasta lepingu tingimustele, katab Müüja Kaupa parandamise või asendamisega seotud kulud, sh transpordi-, posti-, töö-, sõidu- ja materjalikulud.
    5. Kui Müüjal on alust kahtlustada, et avastatud defekt on tootmisdefekt või põhjustatud Kliendi poolt, tuvastavad defektide põhjused eksperdid.
  1. Vastutus
    1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees Eesti Vabariigi seadustega ettenähtud juhtudel ja ulatuses käesolevate kasutustingimuste rikkumise tõttu tekitatud kahju eest.
    2. Müüja vastutab Kauba väärtuse ulatuses.
    3. Klient kohustub e-poe teenuseid kasutama kooskõlas seaduse ja eetikanormidega.
    4. Müüja ei vastuta tellitud Kaupade ebakohase kasutamise tõttu tekitatud kahju eest ega tarne viibimise eest, kui see on põhjustatud Müüjast sõltumatutest asjaoludest ja/või vääramatu jõu tõttu.
  1. Isikuandmete töötlemine
    1. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku isikuandmete töötlemiseks. Isikuandmed on andmed, mida Müüja kogub ostu sooritamiseks või Kliendiga edaspidiseks suhtlemiseks.Kliendi isikuandmete kogumine võib toimuda järgmistel viisidel:
      • kontaktandmete (sh nimi, isikukood, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress) esitamine e-poes;
      • e-poe kasutamine Kliendi konto andmete või küpsiste abil;
      • e-poes ostu sooritamisel võib Müüja küsida isikuandmeid konkreetse veebilehe kaudu. Vajalikud isikuandmed võivad sisaldada nime, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi, telefoninumbrit ja muud teavet);
      • kauba ostu taotlemisel järelmaksuga.
    2. Müüja võib koguda ka mitte-isiklikke andmeid, mis ei ole otseselt seotud ühe konkreetse isikuga (sugu, vanus, keele-eelistused, asukoht). Andmed kogutakse Kliendile kasulikuma teabe pakkumiseks ja Kliendi eelistuste tuvastamiseks.
    3. Kogutud Kliendi isikuandmeid kasutatakse klientide teavitamiseks Kaubast, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla e-kirjade saajate nimekirjas ja saada teavitusi Kaubast, võib end igal ajal eemaldada sihtrühma saajate hulgast. Kogutud isikuandmeid kasutatakse ka Kaupade kohaletoimetamiseks ja Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud kohustuste täitmiseks. Parima teeninduse pakkumiseks võib Müüja avaldada Kliendi kohta teavet kolmandale osapoolele, kes osutab Müüjale teenuseid ja on nõustunud hoidma teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks partner, kelle rolliks on e-poes müüdavate Kaupade transport või teenuste osutamine pärast makset.
    4. Müüjale edastatud isikuandmed kantakse Kliendi andmebaasi ja neid kasutatakse müügiteenuse pakkumiseks ja Kauba pakkumiseks Kliendile.
    5. Tellimuse vormistamisel sisestatud Kliendi kontaktandmed ja ostude teave säilitatakse Müüja poolt. See teave on konfidentsiaalne ja seda töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Kliendile Kauba kohaletoimetamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse kullerfirmale.
    6. Müüja võib Kliendi isikuandmeid kasutada spetsiaalsete pakkumiste ja kampaaniate saatmiseks e-posti teel ainult siis, kui Klient on andnud selleks oma nõusoleku.
    7. Andmete edastamine Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isiku- ja pangandusandmete turvalisuse.
    8. Maksed sooritatakse väljaspool e-poodi vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub juurdepääs Kliendi pangandusandmetele ja krediitkaardile.
    9. Kogu Kliendi e-poe külastuse ja ostude käigus saadud isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalse teabena.
    10. Isikuandmete töötlemisega tegeleb OU Souchek, 10939037.
  1. Kasutustingimused ja nende muutmine
    1. Klient nõustub e-poe kasutustingimustega registreerimisel või ostu sooritamisel.
    2. Müüja ja Kliendi vahel sõlmitud müügileping jõustub alates ostusumma laekumisest Müüja kontole.
    3. Müüjal on õigus e-poe kasutustingimusi ja Kauba hindu ette teatamata muuta. Muudatustest teatatakse e-poe keskkonnas. Tehingu sooritamise ajal kehtivad Kliendile tehingu sooritamise hetkel kehtinud hinnad ja muud tingimused.
    4. Müüjal on õigus tellimus täitmisest keelduda, kui e-poes kuvati tehnilise vea tõttu vale hind.
  2. Muud tingimused
    1. Kliendi ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, võib Klient pöörduda Tarbijakaitseameti poole.
  1. Klienditugi
    1. Klienditoe telefon +372 51 44 771 (tööpäeviti 10:00-17:00) ja aadress: Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415, Eesti, Ülemiste kaubanduskeskuse esimesel korrusel, Goldsmithi juveelipood.